Mathias wrote:Brobbel wrote:En ik vond hun vetorecensie wel verrassend negatief, zeker als je ze vergelijkt met andere recensies.
Waar heb ik dat geschreven?
Ik vond de Vetorecensie vooral slecht geschreven, niet zo erg negatief. Inderdaad wel in vergelijking met de meeste andere, ja. Maar ik vond ze vooral op volkomen verkeerde punten negatief.
En als 'stuk' een flutcategorie is, dan vind ik het ... wel ... een flutcategorie. (Wat is dat nu voor een uitzonderlijke verdienste een goed stuk te kiezen?) En kan er dan niemand echt winnen winnen?
En als het geen flosjen zijn, en geen Vedetten, waarvoor zijn jullie dan genomineerd? Tja, voor de "Oscars van het Leuvens kringtoneel"... 't Is een beetje absurd.
En laate beetje rollende ogen:
Dat Molière niet uw favoriet is, mijnheer Bruynooghe, dat weest inderdaad iedereen een worst als u zulk een slechte recensies schrijft. En als u toch beseft dat het iedereen een worst weest, schrijf het dan niet. *mompelt "ego"*
Wel nog eens: jeej jullie en proficiat enzo! (Go vormgeving, trouwens, go!)
Hold your heart up to the starry heavens, and it will gradually resemble them. It will become a heavenly rose, in the petals of which appear the hierarchies...
(Albert Steffen - From Georg Archibald's life story and posthumous papers)